Mine arbeidsoppgaver var i hovedsak utvikling, planlegging, design, produksjon, drift og vedlikehold av store og små nettløsninger for NTNU. Samt deltakelse på avdelingens øvrige aktiviteter.
Webutvikling |
- | Utvikling av kravspesifikasjoner for ny studentportal «Innsida II» og ny ITEAweb (IT-seksjonen). |
- | Utvikling/gjennomføring av brukbarhetstester for «Innsida II» og nettløsningen NTNU 2020/HiST 2020. |
- | Utvikling av strategi, struktur og innhold for websidene til NTNU 2020/HiST 2020. |
- | Utvikling av innhold og struktur for «Innsida II» |
- | Utvikling og koordinering av prototype for «Innsida II», spesielt klikkbar versjon, i samarbeid med innholdsleverandører ved NTNU og fakultetsrepresentant i prosjektgruppa. |
- | Deltakelse og repr. for Info(systemeier) i prosjektet «Innsida II». |
- | Deltakelse i prosjektgruppa for Enhetlig- IT informasjon(ny ITEAweb). |
- | Samarbeid med NTNUs enheter og ITEA for samkjøring av ny teknisk plattform for NTNU. |
- | Ansvarlig for Pustehullet, en kulturarena for «Innsida II». |
| Arbeidsmøte i prosjektgruppa for Innsida II. Planlegging av innhold i den nye studentportalen for NTNU. |
Design |
- | Design, produksjon og vedlikehold av av ulike webløsninger for NTNUs enheter, eks. Gemini, Gemini Ung, NTNU 2020/HiST 2020, «Innsida II» i samarbeid med Bennett reklamebyrå. |
- | Design av grafiske produkter for NTNU 2020/HiST 2020. |
- | Design av julekort for NTNU. |
Annet |
- | Foto for NTNU 2020/HiST 2020 og Universitetsavisa |
- | Rådgivning i webrelaterte spørsmål for NTNUs enheter. |
- | Kontaktp. for Bennett reklamebyrå, utvikling av design «Innsida II». |
- | Kontaktp. for to masterstudenter fra NTNU(medier, kommunikasjon og informasjonsteknologi) i deres praksisperiode. |
- | Deltakelse i avdelings aktiviteter og omorganisering. |
- | Fotoutsmykkning av fellesarealet (samarbeid med kollega) |
| |
- | Webmaster og ansvarlig for daglig drift av NTNUs Intranett, «Innsida» |
- | Innholdsproduksjon for NTNUs Intranett, bl.a. utlegging av meldinger, både for ansatte og studenter. |
| |